Followers

Wednesday, February 2, 2011

ceritera cuti tahun baru cina

salam....ape khabar ni merupakan ari ke 3 aku menulis blog nih. byk ag aku x paham berkaitan blog tp kalu aku x paham tu senang jer aku kn ade otai dlm bidang blog nih tanye die je senang haa ni la otai nyer otai blog batu gajah...hahahaha
pagi nih aku sgguh boring x tau nk buat aper.nk bgun pon salah nk duduk pon salah so aku x tau nk wat mcmner tahap boring aku di pagi hari pon dh melampau2 nih..so td aku pon tepon laaaa sorang shbt aku yg NGE  nih...garang lorrr die nih cissss kalu borak  ngan die je mesti die nk lempang aku...perluker mcm tuh???asek nk lempang2 jer...ingt aku nih ape anak kucing ke nk lempang2....kalau korang nk tgk blog die sile laa masok untuk melawat cik mashi nih...tp walaupon die nk lempang2 aku kn aku tetap gak kwn ngan die sbb aku kn ade kwn skit jer x ramai so kne gak la kwn ngan die...ekekekkekeke.....hah dh laa nk citer psl die aku nk citer mende len plak..time cuti2 mcm nih aku x tau nk g mne lorrr...so terpakse la dok mendengung dok dalam umah nih..adusss...nanti kala rase ade mood nk kuar aku g laaa kuar jalan2...duk je dlm umah bleh jd giler aku nanti....ishhh x mo aku jd gile sian awek aku dpt pakwe yg gile...wahahahahaha...hah k lah nanti sambung entry akan dtng...byeeee3.....

4 comments:

missyMM said...

alah kalo setakat tikus tu, gue hentak je ngn penyapu hahha...weh nge..owh berani lu ngutuk2 gue eh... eh mnede gue grg..x pon..kan? kan? kan? gue ni lemah lembut n sopan santun la..mne la pnh lempang2 org ni..lu salah org kot hihi..

white rose said...

banyak laaa batu gajah...
sape org batu gajah tu???
salah org ek...

Bila Tetikus Berlari- Lari said...

mashi:wahahaahahha...wehh nge lu bleh x jgn nk garang2 dlm blog gue nih..cbe laaaa jd seorang popuan yg penyantun lg disegani...ekekekekeke...


akak dylla:hahahahahha..kala bkn batu gajah tu apedie lak????

missyMM said...

gue mmg gadis supan sebenarnya tp kalo ngn lu otomatik gue akan berubah jd gadis lemah lembut pulak ahaks3 [mesti lu panas hati bce komen ni kan????] hahhahahahaha