Followers

Friday, February 11, 2011

dh besar rupe nye engkau nih...

salam...wahhh bersawang blog nih lme dh x hadap nk menulis entry..tgh duduk2 sambil mkn kueh kacang ptg
td tibe2 aku tringat mak aku ckp kt aku dlu2....ayat die ade laa bunyi mcm ni 'besar dh anak2 mak nih' rase kejap je mase nk besar kan anak2...sedar2 dh nk kawen dh...

pastu mak aku bleh plak ckp mcm ni:-

mak:abg nanti kala dh kawen jgn lupe plak kt mak.

aku:eh x de laa mak abg sentiase ingt kt mak.

mak:(muke sedih jer).

tibe2 aku rase mcm nk nanges jer bile mak aku ckp mcm tu maklum laaa tak lame lagi aku dh nk mendirikan rumah tangge dengan pilihan hatiku ini maybe sbb tu kot die dok ckp mcm tu...maybe x sempat ag nk manje2 ngan aku tros je aku dh nk kawen sbb tu kot die buat ayat mcm tu...

tp ape pon aku akan sentiase syg kan family aku....syg mak n abah..heheehehehehe...

2 comments:

white rose said...

oh, anak mak...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!!!

missyMM said...

family first..utamakan keluarga.semakin hari semakin syg :)