Followers

Thursday, February 3, 2011

kan abg dh ckp....berape kali nk ulang...

salammm...ekekekeekeke.....pagi ni saje aku dh dpt 30 miscall dr mak ayah aku suh balik kg..adusss  bkn nye aku x nk balik kg tuh...tp aku ade kls laaa mcm ner nk blik kne laa bg setel kn dlu kls tu bru la aku balik..aduss...cri income luar skit maklum laa kala nk harapkan gaji tu byk mne laa sgt aku nk idop kt bandr kuantan nih..so td aku pon tepon la mak ayah aku bgtau laaa lps smyng jumaat nanti aku balik laaa...tp mslh nye x sampai 30 minit tu mak aku tepon smule tanye biler nk balik...agak2 nye die rindu kot nk jumpe aku nih..ekekek sbb tu asek tanye jer maklum laa aku kn bz x sempat lgsng nk blik ke kg tuh....xpe2 kang abg  balik ek mak....heheh masak sedap2 tau...lme dh x mkn masakan mak nih...hehehehehehe...tibe2 je teringat kt sahabat aku kt mesir tu ape la jadi nyer kt die tuh....dlu kala x de aral melintang mmg aku kne pegi blaja dimesir pon tp ntah mcm ner aku x de rezeki lak nk g blaja sne so aku rase ade hikmah jugak laa aku x pegi ke sane skang nih..dlu dh merajuk ati aku sbb x dpt nk sambung blaja kt mesir tuh nk wat mcmner kan dh nasib aku mmg mcm nih skang ni aku happy dengan keje aku sekarang sebagai seorang guru di sebuah sekolah bantuan kerajaan di kuantan...mgkin ni lah hikmah nye x dpt pegi mesir tp aku dpt keje tetap...hehehe..tp kadang2 aku pikir teringin jugak aku nk g blaja kt mesir tu..xpe laa nanti aku hantar anak2 aku je laa kt sne tu...insyallah....so arini aku nk balik kg so doa kan laa perjalanan aku selamat nanti...amin....

1 comment:

white rose said...

ade rezki nti bila dah sah jawatan, kau mohon laaa smbung blajar...

jangan risau, ade rezeki kita dimana2...