Followers

Sunday, February 13, 2011

~~~ku teringat sesuatu~~~

salam semua..

entah angin ape yg dtng skang ni aku x tau laa tp mood aku jd mcm x btoi jer nih sbb aku teringat kn kisah aku dizaman belia remaja dlu2(skang ni aku mude lg ok).kisah cinte x menjadi ni sedih jer kala ingt...maybe bkn jodoh aku la tuh...berjanji sakan bagai nk rak..tp tak jd pape pon so mcm sedih je la kan x jd pape..ape yg diharap kan x menjadi kenyataan yg nyata..huhuhuhuhuhu ni mcm ade bunyi kecewe je nih..ekekekke

xpe laaa maybe dh x de jodoh aku ngan sidia so kne la trime dengan hati yang terbuka..tp aku masih lagi kwn dengan ex aku ni..x de dendam diantara kami..sbb aku anggap ni semua nya x de jodoh antre kami...
hehehehe...so aku nk g melompat2 plak jap ag nih bersama2 anak murid aku...nk g men bola tampar....ekekekekekek
k bye2...

3 comments:

white rose said...

alamak...
akak dah lama tak main bola tampar...

Bila Tetikus Berlari- Lari said...

aduss sakit tgn nih duk men bola tampar td...

masHi said...

alalallaa jgn sedih2 eh..kalo sedih p tmpar dgn students lu skali wakaka